بانوی تاریخ‌ساز شمشیربازی اپه زنان گفت: مدال هایی که در بازی‌های کشوری اسلامی کسب کردیم بر روی شمشیر بازی زنان ایران بسیار با ارزش و نتیجه ایده آلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ‌های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.
کاپیتان فصل گذشته ملوان بندرانزلی می‌گوید مسئولان شهر با نوری، زارع و پوررشید برخورد خوبی نداشته‌اند.
دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست ۱۰ دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها « نو نوار » شود.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
داوودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر روحانی⁩ رسانده و اقدام به توهین و فحاشی به ایشان کردند، اما واکنشی جز متانت و صبوری ندیدند. در همین حین جمع بیشتری خود را به ایشان رسانده و از وی حمایت کردند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور این تیم در لیگ ملتها از بی توجهی مسئولان گلایه کرد.
سمنان- بحران جمعیت در کنار آب دو دغدغه جدی مسئولان استان سمنان است حالا اما دولت مشوق‌هایی مانند مسکن ملی و همچنین بیمه سلامت را برای فرزندآوری در این استان اعمال کرده است.
پارس‌آباد- نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در سال مزین به «مهار تورم و رشد تولید» شایسته است جانب حمایت از سرمایه‌گذاران را نگه دارند.
سمنان- سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی سمنان گفت: مسئولان فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال دارای پروانه کسب معتبر با دریافت مجوز مشمول قانون حمایت از هنرمندان می‌شوند.
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
بازرس سازمان بازرسی کل کشور از بررسی ترک فعل مسئولان در اجرای قانون حمایت از معلولان خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید با توجه به استراتژی جدید باشگاه هشتاد درصد شاکله این تیم عوض شده است.
ملی پوش دوچرخه‌سواری ایران گفت: اینکه مسئولان بخواهند حمایت کنند در حد وعده باقی مانده است و شاید کسب مدال دوچرخه‌سواری در بازی های آسیایی برایشان مهم نیست.
رئیسی با بیان اینکه متأسفانه بخش خودرو به محلی برای فضاسازی علیه دولت تبدیل شده، تصریح کرد: وزارت صمت نباید در قامت خودروساز ظاهر شود بلکه علاوه بر مقابله جدی با انحصار و فراهم کردن شرایط رقابتی باید در جایگاه تنظیم‌گری داشته باشد و با حمایت، هدایت و نظارت، کمیت و کیفیت خودرو را از خودرو ساز مطالبه کند.
ملی‌پوش قایقرانی ایران گفت: با وجود مقام هایی که گرفته‌ام و تاریخ سازی‌هایی که کرده‌ام اما مسئولان هیچ حماتی نمی‌کنند و به دنبال تقدیر و تشکر از رشته‌ای هستند که حتی پرچم ایران را بالا نمی‌برد.
فرمانده انتظامی پایتخت اظهار امیدواری کرد که مسئولان با تصویب قوانین حمایتی هر چه بیشتر هم در بُعد مادی و معیشتی و هم در بُعد افزایش اقتدار پلیس، این ماموران جان‌بر‌کف را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند؛ چراکه پلیس نیز از مردم و در کنار مردم است و مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در جامعه گریبانگیر پلیس و خانواده‌های آن‌ها نیز می‌باشد.
نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می روم.
رئیس دستگاه قضا گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده دستگاه‌ها را به مسئولان و متولیان دستگاه مربوطه اعلام کند.
احسان علوان‌زاده بازیکن استقلال ملاثانی معتقد است این تیم برای حفظ رکورد و صعود به لیگ برتر به حمایت مسئولان استان نیاز دارد.
خرم‌آباد- بانوی طلایی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه گزینش‌های المپیک را پیش رو داریم که باید تلاش خود را بیشتر کنم و رکوردهایم را افزایش بدهم؛ خواستار حمایت بیشتر مسئولان شد.
رئیس‌جمهور با تاکید براینکه نخبه باید از تمامی جهات مورد حمایت قرار گیرد و این وظیفه ما مسئولان است، تصریح کرد: امروز شاهد غارت مغزها هستیم.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران در مراسم بازگشایی ورزشگاه وطنی غیبت معنی‌داری داشت.
دبیر کل حزب الله گفت: ما در ۴۰ سال گذشته، در خدمت مردم بودیم، از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا مسائل سیاسی و خدماتی. باید از برادران سوری و مسئولان جمهوری اسلامی تشکر کنم که سی ۴۰ سال از ما حمایت کردند؛ به ویژه از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز نخست، در اردوگاه‌ها در کنار ما بودند.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ